Fotograf Poszukiwany !

Kilka lat temu szukałem starych fotografii mojego miasta ''Siedlce'' na portalach aukcyjnych,ale moja uwagę przykuła oferta gdzie do sprzedania był kufer a zawartość jego to ponad 200 fotografii,ponad 200 negatywów i kilka listów,oferta startowała od 1zł więc postanowiłem zalicytować dałem 20zł więc oferta zmieniła się na 1,22zł i tak zostało dopiero gdzieś po dwóch tygodniach sprawdzając pocztę widzę wiadomość ze wygrałem aukcję i to za 13zł ;-)
Fotografie w stanie wręcz idealnym tak jakby ich nikt nie oglądał lub po odebraniu od fotografa schował i nigdy nie zaglądał do nich,nic nie zagięte,poplamione naderwane fotografie,listy datują od 1918 aż do 1965...
jedno przykuło moja uwagę że bardzo dużo fotografii wykonał fotograf a bardziej fotografka :
Berta Kette
zresztą na reversie pieczątka
Bardzo długo szukałem,i wiem tylko tyle że miała zakład we Wiedniu tak jak na pieczątce a nawet 2 zakłady(rożne adresy a ta sama ulica)



Żadnej wzmianki NIGDZIE wykonując tyle fotografii a wykonała pewnie o wiele więcej nic na jej temat nie ma,nawet na portalu aukcyjnym(zagranicznym) były do sprzedania jej fotografie a dokładnie fotografie gwiazd filmowych które wykonywała(ta sama pieczątka)
nawet na forach o starych metodach fotografii,i dawnych fotografów ze świata nic nie ma
Wiem także ze jeszcze w tej kolekcji co mam jest kilka fotografii jest pieczątka z tym samym adresie itp tylko jako Peter Kette(Brat/Mąż?) nie wiem ;-(
po fotografiach wnioskuje że są one własnością jednej rodziny(te same osoby można rozpoznać jak miały 30 czy nawet 60 lat(rysy,fryzury itp)
Fotografie zakupione w Oświęcimiu
ktoś chciałby pobawić się w detektywa ;-) ?
P.S w miejscu a dokładniej adresie który jest na adresie mieści się teraz przychodnia lekarska a właścicielem jest Pan Kette,pisałem,ale żadnej odpowiedzi nie dostałem ;-/

Oto Fotografie Berty Kette :
(Oczywiście tylko kilka z nich)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle ważne. Masz jakieś pytania - zostaw swój email - odpowiem na pewno.