1500 Filmów

Tak moi drodzy,aż tyle a może dopiero tyle udało się wykonać filmów//
Czy to dużo? zależy jak na to patrzeć dokładnie zajęło mi to z 6/7 lat a robiłem statystyki i tak wyszło,do tego masa filmów nie wywołana z braku funduszy na chemię,ale leży cierpliwie w lodówce i czeka na swój czas ;-)
Ile minut,ile godzin zajęło to wszystko,przyjmując ze najczęściej używałem Fomapana 100 
a jeden film w pierwszej fazie zajmuje wywołanie 5,30min z 7 minut utrwalanie,24 godziny suszenie..oj za dużo ;-D
Ile kilometrów pieszo w upał w zimno,w błocie, w piachu






Każde naciśnięcie migawki jest szczęściem nie do opisania....brak tego wręcz ciebie wewnętrznie niszczy....



a patrząc na to to ile ja jeszcze fotografii nie pokazałem,może pokażą po mojej śmierci;-)


















I to tyle



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle ważne. Masz jakieś pytania - zostaw swój email - odpowiem na pewno.