Niezwykła Polska - Mało znane ujęcia z lotu ptaka

Witajcie kochani w nowej odsłonie pod nowym adresem,ale na znanej wam już stronie, Na swoim kanale YouTube rozpocząłem cykl filmów pod tytułem "Niezwykła Polska"
Narazie tylko trzy filmy są dostępne ale pracuje nad następnymi,Seria ta ma na celu pokazanie mało znanych zakątków Polski, jest to także odpowiedz na masę filmów i zdjęć ze znanych miejsc typu Zakopane,Kraków czy Warszawa.


Od jakiego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem drona Dji Mavic Mini który ujął mnie swoją zręcznością,wagą a przede-wszystkim jakością wykonania oraz co ważniejsze jakością zdjęć i nagrań mimo że nie ma opcji wykonywania fotografii np w formacie RAW.

Przy okazji postaram się bardziej szczegółowo o nim napisać w odrębnym artykule.

Co do miejsc jest bardzo wiele miejsc które na co dzień mijamy a się nie zastanawiamy że tam jest coś ciekawego, tak było np z Koszewnicą,malowniczą miejscowością przez które przechodzi trasa kolejowa Siedlce-Warszawa, zawsze gdy ją mijałem mówiłem sobie że w któryś weekend pojadę tam,czy to autem czy nawet pociągiem by zwiedzić to miejsce,i tak się stało i to niejednokrotnie z czego powstaje film,chodzi tutaj także o mniej znane np doliny rzek,czy rezerwaty przyrody, które są na wyciągnięcie ręki a o ich istnieniu praktycznie nie wiemy.


Swoją serię rozpocząłem od rzeki Muchawki, która jest mi bardzo bliska ze względu że nad jej wodami posiadam piękną łąkę nad którą w dzieciństwie jeździło się z rodzicami zbierać co wakacje siano i to kilkukrotnie każdego lata,na znane wszystkim stawy rybne w Mościbrodach jeździło się kąpać, zresztą nad muchawkę także się jeździło...to te czasy kiedy Siedlecki zalew był czarny od brudu i śmieci a w mieście nie było basenu.

Ujęcia głównie powstają z powietrza ale wiele miejsc by pokazać ich specyfikację będą nagrywane z ziemi, a jest co oglądać, bo nasze tereny w koło Siedlec skrywają prawdziwe perełki przyrodnicze.

A więc zapraszam was do oglądania,pisania spostrzeżeń wobec nagrań w komentarzach oraz jak znacie ciekawe miejsca o których nikt nie wie,piszcie a z chęcią je odwiedzę.

3 komentarze:

  1. bardzo fajny materiał,czekam na więcej,są małe błędy ale tak jak u każdego kto zaczyna z lataniem dronem, ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy dron w tej cenie,a twoje ujęcia naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. 37 year-old Database Administrator II Minni Nevin, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and Skiing. Took a trip to Yin Xu and drives a Ferrari 250 LM. na naszej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle ważne. Masz jakieś pytania - zostaw swój email - odpowiem na pewno.