Bardziej stałem się ogrodnikiem niż fotografem?

Kochani jak widzicie jestem mało dostępny jako fotograf w mediach społecznościowych ale i także jako fotograf,nie pamiętam np kiedy było tak że jest lipiec a ja nie byłem ani razu na spacerze w lesie,no jeżeli można powiedzieć o szybkim pójściu do lasu by zrobić zdjęcia na hamaku ;-)

(© Artur Gołębski /waszfotograf.com.pl)

Co tak zajmuje mi czas? ci co regularnie wiedzą wiedzą że właśnie kaktusy skradły moje serce aż się przeraziłem bo zaczynam czuć się z aparatem w dłoniach jakoś dziwnie ;-D
Moja przygoda z kaktusami zaczęła się jakoś 6 lat temu a na dobre w tamtym roku gdyż zgromadziłem ich aż tyle że już parapety nie wystarczały.
Więc postanowiłem zakupić profesjonalną szklarnię...i to był mój błąd...nie rozważny zawsze dwa razy płaci...no co? szklarnia okazała się...za mała ;-D
Dlatego w tym sezonie zagospodarowałem stary tutel foliowy by w nim hodować moje kaktusy...i nie stety kaktusów mam już tyle że w tym roku lub wczesną wiosną będę stawiał nowy tunel ;-)
Ale co do fotografii troszkę skłamałem bo jestem pochłonięty fotografią ale kaktusów które można obejrzeć na Instagramie czy Facebooku...
Ta ilość kształtów,kolorów,i kwiatów jest bezprecedensowa i to nie ważne że kłują,drapią że aż łzy ciekną po policzkach z bólu ;-)

Zapraszam do mojego świata :

 (© Artur Gołębski /waszfotograf.com.pl)

  (© Artur Gołębski /waszfotograf.com.pl)

  (© Artur Gołębski /waszfotograf.com.pl)

  (© Artur Gołębski /waszfotograf.com.pl)

  (© Artur Gołębski /waszfotograf.com.pl)

https://www.instagram.com/egzotycznyparapet/



3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle ważne. Masz jakieś pytania - zostaw swój email - odpowiem na pewno.