Podsumowanie roku 2019 - więc i Wesołych Świąt!

Kochani...jak ten czas szybko leci że nie dawno Święta i Sylwester 2018/2019 a już zaraz nowy rok.
W tym roku bardzo dużo się wydarzyło,oczywiście ten rok nie zaczął się dobrze bo zmarł mój tatuś po długiej i ciężkiej chorobie,zabolało mnie to jakbym dostał obuchem,ale muszę być silny w tej nowej sytuacji.


Jak wspomniałem w tym roku sporo się wydarzyło,mimo prywatnego bólu to jednak cała masa pozytywnej energii.
W tym roku narodził się także projekt strony aparatytradycyjne.pl na którym znajdziecie recenzje aparatów analogowych jak i akcesorium z minionej epoki,także pozostałe strony zyskały nową wizualizacje(loga/grafiki)


https://www.youtube.com/channel/UCKaBjFAKrRVpsyjsRl8Yn0Q

Co ważne odkurzyłem także swój kanał na YouTube,który zyskał nową szatę graficzną oraz nowej jakości miniaturki,a co ważniejsze zamiast prezentacji slajdów fotografii postanowiłem kręcić filmiki które ukazują dany sprzęt.

By nie zakładać x konta na YouTube prezentowane tam filmiki dotyczą wszystkiego czym się zajmuję a więc oczywiście fotografią,długie wycieczki rowerowe,uprawa kaktusów,grzybobranie,ciekawe miejsca i wiele więcej.
W związku z tym przybyło mi sporo nowego sprzętu do lepszej jakości wideo a więc na dzień dzisiejszy filmy powstają za pomocą :
Olympus OMD-M5
Motorola One Vision
Gimbal Zhiyun SMOOTH 4
Statyw Manfrotto Compact Advanced
Statyw Manfrotto  Compact Action
Statyw Manfrotto PIXI EVO
Kamera Eken 4K
Karta SD/Micro SD : 4x64GB 
Karta SD/Micro SD : 2x128GB 
Karta SD/Micro SD : 1x32GB 

Większość filmów montuje za pomocą Motoroli One Vision która spisuje się wyśmienicie,także wymieniony wyżej sprzęt będzie miał swoją recenzję na blogu ale to niebawem,zapewne wiosną bo i pogoda ładniejsza.

Wróciłem także do fotografii studyjnej stąd przybyło trochę sprzętu :

QUADRALITE MOVE X 400 x2
Czasza Beuty dish Quadralite+ dyfuzor + plaster miodu
Wrota Quadralite
Snot Quadralite
2x Statyw  

Przybył także stół bezcieniowy więc i fotografie nabrały lepszego sensu i wyrazu co przekłada się na jakość ale i więcej zleceń na wykonanie zdjęć produktów co mnie niezmiernie cieszy.
Od kilku lat jestem zarejestrowany w kilku programach dzięki którym można nawiązać współpracę z klientami które reprezentują daną Markę i między innymi współpracuję/współpracowałem z :

Allegro
Tesa
Biuro podróży ITAKA
FotoForma
Manfrotto
tanierejsowanie.pl
galeriadruku.com.pl
Kwadratove.pl
Firma HP(Drukarki)
Goodram
Militaria.pl
Motorola Polska
Shumee
Foto4U
Nescafe
Stimago
i wiele innych

Każda współpraca daje lub dawała mi wiele satysfakcji,przeogromnej radości i dumy że to właśnie ja miałem miałem okazję pracować z najlepszymi.
Na pewno jeszcze wiele marzeń jest niespełnionych między innymi współpraca z Olympus Polska lub np Fuji Polska,bo jak pamiętam od zawsze pracuję na sprzęcie cyfrowym Olympusa którego bardzo cenię,także i mam w kuferku analogowego Olka OM20 którego recenzja także wjedzie na salony Bloga.


 

Jak gdzieś w 2014 roku straciłem pracę nigdy bym nie spodziewał się że będę teraz gdzie jestem,dwa czy nawet cztery razy silniejszy,trudny czas zweryfikował znajomych,choroba taty dała inne spojrzenie na życie i to co w nim najważniejsze,że tak naprawdę nie trzeba gonić za wszelką cenę za karierą przyjemnościami,że najważniejszy jest Bóg,rodzina i zdrowie a reszta to już może ale nie musi być,ale także warto tutaj zaraz za rodziną wymienić znajomych którzy okazali się prawdziwymi aniołami jak w przysłowiu ze najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie DZIĘKUJĘ Piotrek,Darek,Czarek.

Na koniec chciałbym wam Kochani życzyć cudownych,rodzinnych i zdrowych Świąt Bożego narodzenia w gronie rodzinnym,byście poczuli ciepło rodzinne,byście odpoczęli w te święta,byście zrobili coś czego zawsze chcielibyście zrobić a zawsze brakowało wam czasu...

WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ORAZ SZCZĘŚLIWEGO I NAJLEPSZEGO NOWEGO 2020 ROKU

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle ważne. Masz jakieś pytania - zostaw swój email - odpowiem na pewno.