Co by było gdyby? Rozważania 2017/2018

Minął nam kolejny rok a zazwyczaj przed końcem jak i z początkiem Roku intensywniej myślimy co zrobiliśmy a co jeszcze możemy zrobić,wyznaczamy sobie nowe cele,analizujemy poprzednie,wprowadzamy poprawki itd...


Nie ukrywam że 2017 rok był dla mnie wyjątkowy,łaskawy,udało się dużo zrobić,ale nie był bym w tym miejscu gdy by nie ludzie których poznałem...a zgodnie z przysłowiem że przyjaciół poznaje się w biedzie to Życie zweryfikowało i pokazało ludziom chodzi praktycznie tylko by siebie samego ustawić że nie ma się skrupułów by wyjść na swoje...smutne to ale prawdziwe..ale nie o tym chciałem....

  • Co zrobiłem w 2017r. ?
Największym osiągnięciem w minionym roku bez wątpienia było nauczenie się poprawnego pozycjonowania swojej strony internetowej oraz kanałów SocialMedia
Poznanie ze szczegółami technik takiego pozycjonowania,wypromowania swojej witryny,poznanie algorytmów przeglądarek internetowych i na czym to wszystko polega

Następnym ''małym'' przełomem było założenie konta na portalu REACHaBLOGGER





 Dzięki temu mogę być niezależny finansowo i współpracować z wieloma podmiotami dzięki czemu mam umowę a klient dostaje FV

Następnym krokiem rozwoju było ukończenie kursu z zakresu Portretu,z czego posiadam certyfikat ukończenia,ale chyba bardziej istotne było że dzięki niemu poznałem wielu wspaniałych ludzi ogarniętych pasją fotografii ;-)


Dzięki ludziom dobrej woli wyremontowałem wiele swoich aparatów analogowych,dzięki czemu mogę poznawać fotografię na nowo oraz dzielić się swoimi spostrzeżeniami na łamach tego bloga
A najbardziej urzekły mnie lśniące aparaty Exa

Więcej o tych aparatach pisałem TUTAJ

http://www.waszfotograf.com.pl/2017/11/aparat-exa-1c-domiplan-50mm-recenzja.html

Dodatkowo w przygotowaniu niewidoczne na fotografii Exa 500 ,Exa 2a ,Exa 2b ,Exa 0
O tych aparatach napisano wiele w wielu językach ale nie sposób przejść obok nich obojętnie więc mam nadzieje że w 2018 roku uda mi się opisać ciekawe modele Exa oraz wykonać ciekawe fotografie.

Także wielokrotnie zmieniałem wygląd bloga i wiele razy nie mogłem się zdecydować,zawsze mi coś nie pasowało aż wreszcie się udało z tego miejsca chciałbym polecić Karografia

http://www.karografia.pl/
Wszystko na swoim miejscu bez zbędnych wodotrysków co obniżają szybkość strony itd
Jak widać jest sporo podstron w których chciałbym zgromadzić konkretne artykuły np Recenzje aparatów oraz recenzje wszelkiej maści np może modele telefonów komórkowych lub akcesorium fotograficznych czy oprogramowanie oraz książki.

Myślę że to był BARDZO DOBRY Rok pełen pasji,realizacji celów,nauki.....
  • Co chciałbym zrealizować w 2018 roku ?
Przede wszystkim kontynuować  recenzje aparatów analogowych 
Podnieść jeszcze poprzeczkę odnośnie pozycjonowania strony oraz widoczności w przeglądarkach.
Pewnie się nie uda wszystkich aparatów pokazać ani nawet tych najbardziej znanych ze względu na ceny itp ale może są osoby które posiadają na stanie ciekawe modele aparatów i dały by możliwość przetestowania,zrobienia rolki filmu a nawet można wybrać się razem na foto-łowy ?

Chciałbym jeszcze bardziej i dogłębniej zwiedzić Podlasie a los tak chciał że jak byłem tam gdzie chciałem to nie posiadałem żadnego aparatu mimo że czas na fotografie by był....chyba to ważne by ZAWSZE mieć ze sobą aparat? no nikt nie przewidzi np pogody ;-/

Ogólnie wielu marzeń nie mam związanych z fotografią bo praktycznie wszystko co chciałem zrobiłem może poza fotografowanie wielkim formatem sam na sam.....

Czego sobie i wam życzyć w Nowym Roku ?

Przede wszystkim zdrowia,wytrwałości w dążeniu do celów,więcej empatii dla drugiego człowieka i pokoju a wszystkim miłośnikom fotografii udanych kadrów i dobrego światła przede wszystkim.

Do zobaczenia
waszfotograf
Artur Gołębski

8 komentarzy:

  1. Udowodniłeś że jak się chce to można wszystko i to samemu...SZACUNEK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dziwne, że wcześniej do Ciebie nie trafiłam :) Zazdroszczę kolekcji aparatów i na pewno będę częściej do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zapraszam częściej,teraz masz czas by to nadrobić ;-) Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  3. Oj dużo ściągnąłes ,na duzy plus,będę obserwować��

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowity rok, a i ten nowy szykuje się niezły. Gratulacje i powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że to był u Ciebie całkiem owocny rok. Gratuluje kursu portretu. Czy podobało Ci się w Akademi Fotografii? Już kilka razy zastanawiałam się nad kursem fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Fantastyczny rok! Gratuluję :) Oby ten był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rok, w tym 2018 życzę ci jeszcze więcej wytrwałości i spełnienia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle ważne. Masz jakieś pytania - zostaw swój email - odpowiem na pewno.